Agritrop
Home

Purchasing food in modern Vietnam: when supermarkets affect the senses

Figuié Muriel, Bricas Nicolas. 2010. Purchasing food in modern Vietnam: when supermarkets affect the senses. In : Everyday life in Asia : social perspectives on the senses. Kalekin-Fishman Devorah (ed.), Low Kelvin E.Y. (ed.). Farnham : Ashgate Publishing, pp. 177-194. ISBN 978-0-7546-7994-3

Book chapter
[img] Published version - Anglais
Access restricted to CIRAD agents
Use under authorization by the author or CIRAD.
ID556853.pdf

Télécharger (6MB) | Request a copy

Mots-clés Agrovoc : Produit alimentaire

Mots-clés géographiques Agrovoc : Viet Nam

Classification Agris : E73 - Consumer economics
E70 - Trade, marketing and distribution

Axe stratégique Cirad : Axe 3 (2005-2013) - Alimentation accessible et de qualité

Auteurs et affiliations

Autres liens de la publication

Source : Cirad - Agritrop (https://agritrop.cirad.fr/556853/)

View Item (staff only) View Item (staff only)

[ Page générée et mise en cache le 2019-10-03 ]