Nombre de documents : 3.
Communication par affiche
Consumer preference and quality criteria for Attiéké, a fermented Ivorian cassava product.
Diby N'Nan Affoué Sylvie, Deffan Prudence, Adinsi Laurent, Bechoff Aurélie, Kanon Alban Landry, Bouniol Alexandre, Yapi Eric, Deuscher Zoé, Bugaud Christophe, N’Zue Boni, Djedji Ebah Bomoh Catherine.
2024.
. Montpellier : CIRAD, 1 p.
Regional Sensory and Consumer Science Conference (Afrosense 2024), Accra, Ghana, 27 Novembre 2024/29 Novembre 2024.
![[img]](/style/images/fileicons/text.png)
 Prévisualisation |
Document technique et de recherche
Aligning yam market segments with breeding targets in Côte d'Ivoire: A value chain perspective.
Diby N'Nan Affoué Sylvie, Mobio Aubin Jacob, Kouassi Hermann Antonin, Kanon Alban Landry, Deffan Prudence Kahndo, Ehounou Emmanuel, Dibi Evrard Konan, Tran Thierry, Kouakou Amani Michel, Dufour Dominique, Mbéguié-A-Mbéguié Didier.
2025.
Montpellier : CGIAR, 11 p.
![[img]](/style/images/fileicons/text.png)
 Prévisualisation |
Aligning yam market segments with breeding targets in Côte d'Ivoire: A value chain perspective.
Diby N'Nan Affoué Sylvie, Mobio Aubin Jacob, Kouassi Hermann Antonin, Kanon Alban Landry, Deffan Prudence Kahndo, Ehounou Emmanuel, Dibi Konan Evrard Brice, Tran Thierry, Kouakou Amani Michel, Dufour Dominique, Mbéguié-A-Mbéguié Didier.
2025.
Montpellier : CGIAR, 11 p. (Market Intelligence Brief, 25)
![[img]](/style/images/fileicons/text.png)
 Prévisualisation |
Liste générée le Thu Oct 2 02:46:32 2025 CEST.